Методичне об'єднання вчителів інформатики

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



МАН 2010

Сообщений 1 страница 6 из 6

Опрос

Вкажіть у %%, на Вашу думку, яка повинна бути важливість КР з математ.
100% як і тепер (100 з 350), що не залишає шансів

12% - 1
50% (50 з 350), що залишає шанси на гарний результат

0% - 0
25% (25 з 250), що залишає ВСІ шанси на гарний результа

25% - 2
А можливо і знайти завдання на контрольну з ІНФОРМАТИКИ

50% - 4
Інший варіант

12% - 1
Голосов: 8

1

Вітаю всіх учасників МАН, їх керівників, та компетентне журі.
Хотів підняти питання на всеукраїнському форумі інформатиків, але також спочатку хотілось би почути думку нашої області.
Питання таке:
Яка повинна бути роль контрольної роботи з математики у науковій роботі з інформатики?
На даний момент, це вирішальна роль, тому що у місті Хмельницькому багато серйозних робіт не набрали достатню кількість балів саме на контрольній і відповідно на області не будуть представлені! Хоча є роботи значно слабші, автори яких вдало написали контрольну з математики.
Хотілось би почути Вашу думку!

Варіант 25% (25 з 250) не знайшов редагування, зрозуміло (25 з 350)

Отредактировано SavitOleg (2010-01-26 10:05:40)

2

Питання взагалі дуже актуальне і цьогорічний міський конкурс це підтвердив. Проголосував за Інший варіант, так як вважаю, що контрольна взагал повинна бути по тому предмету з якого і наукова, це хоча б логічно. Бо практично науковий керівник в більшості не має змоги допомогти своєму учню в цьому випадку і яка б не була наукова робота, скільки зусиль в неї не вкладай, в більшості випадків остаточний результат-це результат контрольної роботи. Ті діти які можуть гарно написати математику, і ідуть на математику, а інформатикам в результаті потрібно спочатку шукати сильного математика, а лише потім інформатика. Невже з інформатики не можна запропонувати ті ж самі модні на сьогодення тести.

3

Якщо підбирати контрольну роботу з інформатики, виникає питання яку: деякі школи більше займаються програмуванням, інші школи його вивчають оглядово. Хтось робить упор  на графіку, а хтось на прикладні програми. До того ж,  в одних школах інформатика розпочинається з 2-го класу, в інших з 9. Мені здається, що можна і математику залишити, але доступного рівня. Наприклад на рівні семестрової роботи з математики для відповідного класу.

4

Щодо контрольної роботи - вона в першу чергу має бути адекватною, а не такою, як виявляється з року в рік на МАН з інформатики у м.Хмельницькому. Феномен – чому учні у яких з алгебри стоїть семестрова 6-8 набирають значно більше балів, аніж учні, які займали призові місця на олімпіаді з математики??! Це що такі "специфічні" завдання, чи може справа зовсім у іншому –  так званому "людському факторі" (хто завдання готував, хто присутній на контрольній і т.д.)??? В чому сенс написання контрольної роботи – усунення небажаних конкурентів з сильними науковими роботами, щоб пропихнути слабкі роботи, але "потрібних" людей чи може все ж таки це має бути дійсно етап відбору дітей з науковою базою? І на останок виникає питання, а наскільки валідними є завдання такої контрольної роботи, якщо 74% учнів, що брали участь у захисті робіт МАН набрали менше 50 балів на цій контрольній роботі?

P.S. Вибачте, що може надто емоційно, але якщо нічого не змінювати так буде і надалі.

5

Xenia_g написал(а):

Щодо контрольної роботи - вона в першу чергу має бути адекватною, а не такою, як виявляється з року в рік на МАН з інформатики у м.Хмельницькому.

Цілком згодна. Останнім часом спостерігається тенденція, що діти відмовляються працювати над науковими роботами в силу неспроможності "відстояти" свої знання з математики.

6

Якраз і контрольна робота лякає дітей в першу чергу. Як показує практика попередніх років, знаючи предмет манівської роботи на 100%, учень втрачає основні бали на контрольній роботі.

Xenia_g написал(а):

усунення небажаних конкурентів з сильними науковими роботами, щоб пропихнути слабкі роботи, але "потрібних" людей

Напевно так і є. :idea: